Malin hoppat Sixten

Eftersom även Isak åkte på magsjukan samt att lillis inte är helt bra än kunde jag inte vara med på den planerade hopplektionen igår. Är rejält mör också efter monsterhästen som mejade ner mig igår. Kände ju att det var bra om Sixten iallafall fick röra lite på sig och hörde mig för med några kompisar men de kunde inte. Kom att tänka på min boxgranne Malin som brukar vara med på  hoppningen, dock inte nu eftersom hennes häst inte är frisk. Hon svarade ja och när hon ridit färdigt ringde hon och berättade hur det hade gått. Han hade varit pigg (som vanligt) och rejsat efter hindrena men väldigt fin och mjuk tyckte hon. Hoppningen gick utmärkt med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag hade jättegärna velat om jag kunnat. Men vad jättebra att Malin kunde, han tyckte nog det var superkul!

2009-01-16 @ 00:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0