Imorgon är det dags...

Dressyrtävlingen ja, det är det som händer imorgon. Det ska bli så roligt. Är inte speciellt nervös faktiskt, har inte tid att vara det och det är ganska skönt. Det är så mycket som ska göras hela tiden hemma och med barnen och i stallet. Idag ska jag feja lite extra: putsa och smörja utrustningen, försöka få min vita och kissgula häst lite mer vit samt se till att allt blir packat. Licensen har jag inte fått än men jag tror att kvittot räcker som bevis. Grönt kort och Sixtens pass måste också med. Martina ska med och hon ska fota lite så jag kommer att lägga upp några foton här på bloggen efteråt.


Kommentarer
Postat av: eva

hej..hoppas allt är bra..vart är alla bilder på din blogg???? kram kram

2009-02-07 @ 14:42:51
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: Maria

Hur gick det på dressyrtävlingen???

..och ja som svar från längesen..ja det vore skoj att hänga med dig till stallet någon gång:)...och träffas!! Lääääänge sedan nu. Kram kram Maria

2009-02-08 @ 16:03:39
Postat av: Anna S

Hej Eva, bilder är jag dålig på att lägga in, det beror på att vi just nu inte har något kamera :)

Det blir ju lite svårare då...Snart ska vi köpa en ny och då lovar jag att överkompensera och lägga in en massa foton...kram, Anna

2009-02-10 @ 16:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0