Imorgon kommer nya hästen :)

Åhh vad spännande det ska bli att hämta hem Samita. Hon kan vara lite svår att lasta enligt ägaren så håll tummarna att hon känner för att kliva in i transporten lite kvickt. Hon är bara ovan, har stått länge hos uppfödaren och sin mamma och inte gjort sådana saker särskilt mycket. Med lite träning blir det nog en baggis. Kul, kul :)

Men vad jag saknar Sixten...tänkte på honom idag och grät lite faktiskt. Jag undrar om jag kommer att hitta en häst som honom igen. Han var så speciell, min drömhäst. Vacker och så rolig att rida. Ville alltid göra sitt bästa. Tror inte riktigt att jag fattat att han är borta..

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

det blir säkert jätte bra! =) saknar er!

2009-04-29 @ 18:01:41
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Eva

tänker på er alla..synd både med häst och vattkoppor..stöööönnnnnnn..kram kram

2009-04-30 @ 09:43:51
URL: http://evapinglans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0