Avsked

Jag är så bedrövad och ledsen så jag inte vet vad jag ska ta mig till. Igår var jag med Sixten på kliniken och tyvärr var han precis lika halt som sist...Fick beskedet jag bävat för, han blev utdömd. Nu har vi gjort vad vi kunnat, behandlat och låtit honom vila i många veckor och det blev inte ett dugg bättre. Jag märker på Sixten att han inte ens vill gå när man är ute med honom, det gör förmodligen för ont. 

Fyllde i alla papper till försäkringsbolaget på kliniken och veterinären skulle bifoga journalerna. Tur att maken var med så jag hade någon att krama och få tröst av. Grät hela dan och var nog i chock för jag frös och blev helt slut mentalt. Nästa vecka ska det ske, det känns så tungt... 

Kommentarer
Postat av: Maria

Näe.. :( :(....fy fy vad trist! :( :(...för jag antar att jag förstår vad du menar :(. Kan man inte göra nåt?? Kram kram på dig!

2009-04-18 @ 10:35:29
Postat av: Anna S

Hej Maria, ja tyvärr så får hästen somna in. Det finns inget mer att göra. Vi har försökt i 2,5 år men de problem han har är kroniska. Kram/Anna

2009-04-18 @ 10:43:33
Postat av: Malin

Men gud, att det är så illa nu med honom, tycker verkligen synd om er, dig. Vad exakt var det som var fel, förutom spatten?

2009-04-19 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0