Lördag

Igår var jag och Isak och bowlade tillsammans med hans bästa kompis och hans mamma. Det var kul men de spelade så gränslöst dålig musik och högt dessutom. Tror att det var hård rock eller heavy metal eller något sånt, vet inte så noga det var iallafall skrikigt och fruktansvärt dåligt. Frågade pojkarna om de gillade musiken och de skakade bara på huvudet båda två.

Min nya medryttare sen en månad tillbaka meddelade att hon inte kan fortsätta eftersom hon fått chansen att köpa en kompis häst billigt. Jag behöver ju verkligen hjälp så jag hörde snabbt av mig till en annan tjej som hörde av sig tidigare på min annons och hon kom ut och provred igår. Jag red ut först och galopperade på grusslingan. Sixten tyckte det var jätteroligt! Sen kom medryttarkandidaten och hon red lite på ridbanan. Hon gillade Sixten och vi bestämde att hon ska prova att rida lektion för min tränare nästa söndag.

Kommentarer
Postat av: Moi

Inte visste jag att du sökte medryttare. Hoppas dte fungerar nu i så fall. Det är så trist annars.

2008-11-16 @ 19:11:02
URL: http://buzfamily.blogspot.com
Postat av: Moi

Hur gick det på träningen idag då ?

2008-11-16 @ 19:11:43
URL: http://www.buzfamily.blogspot.com
Postat av: Anna S

Jo jag samlar nästan på medryttare :) nej men det är bra att ha åtminstonde två. Jag vill höra mer om din häst!

2008-11-21 @ 17:20:39
Postat av: Anna S

Träningen gick bra men han slog upp huvudet så mycket i övergångarna :(

Nu förstår jag varför, han hade ont i ryggen, skönt jag trodde att jag red för dåligt...

2008-11-21 @ 17:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0