Sixten anmäld till tävling

Pratade med Malin, Sixtens fodervärd igår och hon berättade att han blivit så stadig i formen bara plötsligt en dag ramlade poletten ner. Som tur är har det hållit i sig också! Orkar stanna kvar i form i övergångar, ja praktiskt taget hela tiden. Han har tydligen också fått ett rejält muskulöst kors (själva baken uppepå för er oinvigda). Den 18:e maj har Malin anmält sig till en LB klass tror jag det var, men hon trodde inte att de skulle komma med. Återkommer om det om de kommer till start, det skulle vara kul. De har fortsatt att jobba med galoppombyte i språnget och det verkar fungera bra.

Själv har jag införskaffat mig ett par vita ridbyxor idag, planerar att komma ut och tävla i slutet på augusti om allt stämmer med ridningen. Längtar så till pålle kommer hem, nu är det mindre än två månader kvar, nedräkning! 

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, vad roligt! Jättekul verkligen att det går så bra :D Men nu har jag helt tappat koll, vart är det han står just nu, var det på Strömsholm? :)

2008-05-08 @ 22:30:08
Postat av: Anna S

Ja visst är det kul att det går så bra! Han står på Ekerö.

2008-05-09 @ 15:16:15
URL: http://godisgrisen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0