Zick Zack "Sixten" min fina häst!

image3
Sv. halvblod e:Sambesi

Köpte honom i juni 2006 efter att inte haft egen häst på 9 år. Fast jag var medryttare och delfodervärd under de åren men det är ju inte riktigt samma sak ;o)

Sixten är en arbetsnarkoman, han älskar att jobba och tycker aldrig att jag kan få på utrustningen nog snabbt. Förstår inte var han får all sin energi ifrån, ger honom knappt något kraftfoder för då blir han tjock och ännu piggare...Fast även om han är riktigt pigg så bockar han aldrig eller gör något annat busigt så matte åker av.

Sixten ska bli dressyrhäst är det tänkt men eftersom jag fått bebis har jag lånat ut honom för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

man ser inte bilden =(

2008-01-23 @ 22:10:17
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: Martina

Fina hästen :) Jag har ganska många bilder på honom på datorn själv, en del fina, jag skulle kunna maila om du vill?

2008-01-25 @ 21:24:14
Postat av: Nadia

Vilken snygging :)

2008-01-29 @ 17:48:54
URL: http://nadiasandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0