Saknar Sixten...

Oj vad jag har börjat sakna pållen nu sista dagarna, suck. Det är nog för att jag haft lite långtråkigt. Kommer förmodligen åka och hälsa på honom i helgen och då tänkte jag fota och filma honom när Malin rider och lägga upp här på bloggen. Måste nog kolla med mina gamla stallkompisar om jag inte kan få låna en av deras hästar och ge mig ut i skogen någon dag snart...Jag har fått erbjudanden om att det bara är att säga till när abstinensen efter hästarna sätter in. Det tackar jag för! Det är inte Sixten men kanske nästan lika bra...


Kommentarer
Postat av: malin

Haj!
Tänkte att jag skule vara ambitiös och skaffa en "blogg" till zigge, aka. sixten..och försöka hålla den lite uppdaterad, så du kan gå in dit och kolla vad som händer och sker där lite grann :P
Kram m

2008-02-13 @ 10:34:58
URL: http://ziggez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0