Hittat pållen Alex

Min första häst Alex som jag hade 94-95 har jag fått veta lever och mår bra med hjälp av bloggen! A som äger honom nu sökte på hans namn och hittade min blogg eftersom jag skrivit om honom tidigare. Trodde faktiskt inte ens att han var i livet för han är trots allt 22 år gammal. Jättekul att veta om hur han har det och jag ska försöka hälsa på vid tillfälle.

Här är han och A:s andra häst, Alex till vänster (den helbruna)



Kaxigt värre och motionera båda på samma gång ;)




Kommentarer
Postat av: eva

hej ..god fortsättning! fina bilder! så bra att ni fått dagmamma så nära er...superduper..nu ses vi snart med..sååå kul..(tycker vi) kram kram /eva

2008-12-27 @ 19:52:34
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: Anna S

Hej Eva och god fortsättning till er med! Ja snart ses vi, ska bli jätteskojigt. Vilken tid kommer ni för vi skulle eventuellt behöva barnvakt till Matilda. Massor av kramar/Anna

2008-12-28 @ 10:57:55
Postat av: Moi

Japp, det var tufft. Men faktum är att så motionerar man ofta islandshästar, men de är ju lite mindre, dock väldigt snabba om de vill.

Hoppas du haft en fin julhelg och att allt funkar bra.

2008-12-28 @ 13:09:34
Postat av: Anna S

Hej Moi! Tack julen har varit bra, själv? Du har fortfarande inte berättat något om din/er islandshäst och den är jag väldigt nyfiken på att höra om. Kommer du ut till stallet snart? Vore kul. Kram/Anna

2008-12-29 @ 17:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0