Tömkörde igår

Har ju äntligen införskaffat en tömkörningsgjord och testade den igår. Det märks att Sixten blivit tömkörd av ett proffs när han var utlånad för han gick jättefint och jag tror inte att det var min förtjänst. Det är inte helt enkelt att tömköra, man ska hålla ordning på tömmarna (i mitt fall för långa longerlinor), spöt och även sina egna fötter, vilket kan vara nog så svårt det också. Pålle tuggade så fint på bettet så det skummade. Tänkte försöka tömköra åtminstone en dag i veckan, det är ju riktigt roligt! Veterinären var ute igår och gav honom botulismsprutan och idag har han blivit avmaskad.

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad kul :) Det är bara att säga till om du vill att jag ska tömköra någon dag också.

2008-08-29 @ 13:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0