Lunchat med Marita idag

Matilda och jag och Marita har lunchat på Farbror idag, mycket trevligt och gott. Jag och Marita lärde känna varandra genom "hästeriet" och när jag sålde min förra häst tappade vi kontakten för typ 8 år sen. För ett par veckor sen sprang vi på varandra i en mataffär och stod och pratade och pratade om allt som hänt sen sist (en bra stund alltså). Hon har hållit på med western, körning, working Equitation och just nu mycket dressyr med sin arab. Hon föreslog att jag ska komma och träna working Equitation (WE) med henne sen och det kanske jag gör, det verkar helkul. Är dåligt påläst på WE men det finns en del på nätet att läsa om det om man är intresserad. Det är iallafall en hyfsat ny tävlingsgren i Sverige och består av 3 (4?) olika tävlingsmoment:dressyr, teknikbana, fartbana och boskapsklass (osäker på om det gäller här i Sverige). 


Kommentarer
Postat av: Fredrik

kul... hoppas ni får en underbar helg! Hälsa...

2008-04-17 @ 23:50:46
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0