Långtur i skogen med Camilla

Åhhh igår kväll var jag och Camilla ute på en lång ridtur i skogen på 1,5 timme! Solen sken och det var så vackert och varmt. Ett tag trodde jag att vi ridit vilse vilket inte är så ovanligt när det gäller mig eftersom jag helt verkar sakna lokalsinne. Men Camilla verkade ha full koll på läget fast hon inte ridit där förut där vi var. Det har faktiskt hänt tidigare under mina ridturer att jag varit tvungen att hoppa av hästen och gå och ringa på i ett hus och frågat var jag befunnit mig någonstans.  Det räcker med att jag tar av litegrann från "huvudstigen" för att jag ska villa bort mig totalt. Det brukar inte vara så roligt, speciellt inte om det händer typ en timme innan det blir mörkt. Jag kanske borde skaffa en kompass eller alltid se till att ha Camilla med mig...

Kommentarer
Postat av: emmeliee

trevlig valborg :)
vad ska du hitta på för kul?

2008-04-30 @ 12:17:57
URL: http://emmsaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0