Börjat leta stallplats

Om 2,5 månad kommer pållen hem så nu känner jag att det börjar bli dags att leta stallplats på allvar. Kan säkert flytta tillbaka till gamla stallet om det skulle krisa, det finns platser där lediga. Fast träningsmöjligheterna är inte ideala. Synd eftersom allt i övrigt är suveränt där! Satte ut en annons att jag sökte stallplats och igår ringde 3 stallägare och erbjöd mig plats hos dom. Ska åka och titta i helgen. Skönt när jag väl har hittat något så slipper jag bekymra mig mer över det. Jag är bara så kräsen, det ska gärna finnas ridhus, bra och lerfria hagar (dream on), fina ridvägar, tränare som kommer dit, billigt, bra kommunikationer (för medryttare) och inte vara för långt. Borde kanske korta ner kravlistan något om jag ska hitta något....

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra foder framförallt, eftersom han är ju lite känslig i sin lilla mage :P

2008-04-15 @ 18:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0