Torsdag

Den här dagen har varit helt hysterisk. Det började med att jag skjutsade sonen och grannpojken till skolan, efter det var det inskolning på föräldrakooperativet där lillan började i tisdags. Där var vi till kvart i elva och när vi kom hem kom underbara Monika (min farbrors fru) och skulle vara barnvakt så jag kunde åka till jobbet.

Jag hade egentligen en deadline kl 13 som jag inte kände till men jag visste att jag skulle vara färdig idag. Det blev klart vid tre istället. Hoppsan! Fast det var faktiskt inte bara mitt fel. Efter det var det hem och vinka av Monika, laga middag, rätta matteläxa, fylla i utvecklingssamtalpapper för sonens och mitt möte med fröken imorgon. Och efter det stack jag iväg till stallet och red Samita. Puh, och nu sitter jag här och känner att jag egentligen borde plocka undan i köket. Men jag vill hellre mumsa på chokladbollarna som finns i kylen och sitta kvar och surfa. Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0