Torsdag med sol


Bilden från: www.sr.se

Jag är så glad att Mia och Klara vann Kristallen för bästa humorprogram, de är så j-a bra! Har lyssnat på deras radioprogram "Roll-on" i många år och alltid tyckt att de var suveränt roliga. I höst kommer säsong 2 av deras serie "Mia och Klara", missa inte det vad ni än gör.

Har jobbat idag med min nya kund och tyvärr har det bara strulat från början till slut med nertankningar av filer osv. Suck! Inget bra intryck man gör så här i början av överlämnandet precis...Ja, ja jag får väl försöka återvinna förtroendet hos min kontaktperson och hoppas att jag har bättre tur nästa månad med allt det tekniska.

Var ute och red i skogen idag och det var så underbart och soligt! Pållen känns lite loj just nu och jag undrar om det inte kan bero på hårsättningen. Han kanske behöver lite extra b-vitamin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0