Kört minibuss

Igår fick jag lära mig transportdelen av jobbet som innebär att man åker till Arlanda och hämtar hotellgäster. Faktiskt rätt roligt, jag gillar ju att köra bil. Hotellet har speciella upphämtningsplatser på Arlanda så när man väl lärt sig var de är och hittar dit så känns just den delen av jobbet ganska lätt. Igår stod jag periodvis ensam i baren och det var lite klurigare. Märkte att jag hade svårt att komma ihåg vem som beställt vilken mat. Och vem visste att det skulle vara en hel vetenskap att göra en kopp cappuchino? Man ska tydligen värma upp mjölken till 55 grader och se till att det kommer luftbubblor, men de får inte vara för stora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0