Jobbade igår på hotellet

Fick börja med att lära mig restaurangen igår kväll och först var det väldigt lugnt men vid halv sju började det komma folk. Blev rätt så stressigt under några timmar och efteråt sa arbetskollegorna att det hade varit  ganska lugnt. Oj jag undrar hur det är när det är fullt med folk och man ska stå där ensam! Vilket jag ska göra ikväll, gulp. Att stå i baren får jag nog lära mig senare men där verkar det svårt att komma ihåg alla beställningar och registrera det i datorn och bära ut maten till rätt person. Man har det ju himla bra på vanliga kontorsjobbet ändå.... 


Kommentarer
Postat av: eva

vad kul!!
önskar er en trevlig pingst!!
kram kram

2008-05-10 @ 14:37:12
URL: http://evapinglans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0