Kompisfika och tränat idag....

Den här dan har varit seg på något sätt och gått sååå långsamt. Kanske för att det regnat så vi inte velat gå ut. Har gått på ett Centerpass (bålen) igen och det var jobbigt! Vet tyvärr vilken träningsvärk som väntar imorgon. Fredde och Fia var förbi och tog en fika. Har tittat lite på "Cant buy me love" som jag spelade in häromdan som jag tyckte var en kanonrulle i tonåren. Huvudrollsinnehavaren (vad han nu heter) spelar ju även i "Greys atonomi" och han måste ju ha gjort ett antal operationer för han är inte speciellt lik sig nu och då. Tänderna är snyggare och näsan mindre? Filmerna man såg som barn/tonåring tycker jag var så "svarta eller vita" det var övertydligt vem som var ond och god om ni förstår vad jag menar, väldigt tydligt för barn men pinsamt töntigt nu i efterhand. Exempelvis "Lilla huset på prärien" och Macahan, typexempel på detta.

Kommentarer
Postat av: Martina

Patrick Dempsey heter han i Cant buy me love ;) Jag tittade också på den igår.

2008-03-09 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0