Hos frisören idag...

Idag var det äntligen dags att bege sig till det bokade och efterlängtade mötet med frisören i mitt annars ganska händelsefattiga liv just nu. Maken var meddelad i god tid men jag hade liksom på känn att allting inte stod rätt till så jag slår en signal på telefonen tio minuter innan jag ska vara där och då hör jag hur det ekar i bakrunden - han är kvar på jobbet! "Oj, shit säger han, jag har glömt, förlåt" och då säger jag "tar med bebisen så ses vi där" och stressar iväg. Lillan hade ingen mössa för den var blöt och nytvättad för att hon kräkts på den tidigare på dagen så hon får låna en vuxenmössa som är alldeles för stor och som halkar ner och skyler hela ansiktet. Men det verkar hon inte bry sig särskilt mycket om för hon säger inget därunder den stora mössan och det får gå ändå för mamma har bråttom. Väl där ringer mobilen och då säger maken "vilken av salongerna i centrum är det, jag är här nu" varvid jag svarar: "ingen alls, salongen ligger inte i köpcentrat" och förklarar närmare vart vi är och så tar det ytterligare en stund innan han kommer. Det blidde till slut ljusa slingor och toppklippning samt lite mer frisyr av barret så jag känner mig väldigt stilig och glad nu!  


Kommentarer
Postat av: eva

åhh kul...men får vi se nån bild!!???

2008-03-27 @ 16:24:02
Postat av: Fredrik

en bild tack!!! =o)

2008-04-12 @ 00:18:05
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0