Börjat jogga

Har helt tröttnat på att styrketräna så jag har börjat jogga istället. Första 2 ggr kändes det lite tungt men redan tredje gången kändes det lättare. Springer i ett fint naturområde häromkring så jag vet inte riktigt hur långt det blir men det tar ungefär 20-25 minuter. Men ska försöka öka på tiden så det blir längre rundor när jag orkar mer. Försöker hinna med att träna ryggen också, har några övningar från gymmet som är bra, "plankan" (puh) tex. Jag är svag i ryggen men har hyfsad styrka i magen faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

va duktig du är, jag har också börjat på gymmet... 3 gånger i veckan, dockhar jag inte tränat nu efter som ögoninflammationen och nu ont i halsen...!

2008-06-16 @ 21:49:11
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: eva

oojjjjjjjjjj jag e impad.....du är så bra../kram kram

2008-06-18 @ 18:25:25
URL: http://evapinglans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0