Hysteriskt mycket i baren...

Igår var verkligen inget roligt arbetspass på hotellet. Det var bland det stressigaste jag varit med om som hotellvärdinna hittills. Det var många utländska gäster och särskilt ryssar som besökt hundmässan med sina hundar. De flesta av dem verkade inte heller kunna engelska utan pratade ryska med mig med föga framgång kan jag säga. Sen envisades några av dem att jag absolut skulle ta beställningar vid borden, servera dricka samt komma ut med notan efteråt. Det går ju bra om det inte är tokmycket som det var just den här kvällen. Mitt i allt tog ölen, läsken och cidern slut, borden var överbelamrade med disk och det var en hel radda med folk som stod och väntade på att få beställa - och några ville göra just detta -på ryska.   


Kommentarer
Postat av: Moi

Jo jag hörde att där var mycket folk.

2008-07-11 @ 12:34:57
URL: http://buzfamily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0