Matilda och puréerna

Såhär uppspelt eller förfärad blev Matilda över dagens försök till intag av puré. Jag som mamma borde förstå om hon ser ut såhär för att hon gillar det eller vill avbryta det hela, men saken är den att jag inte har en aning. Idag gnällde hon iallafall inte under matningen så det kanske  är ett steg i rätt riktning? Hon startade hela cermonin med att blåsa iväg broccolipurén med läpparna så jag och delar av köket blev grönprickigt. Men vi gör väl ett nytt försök imorgon igen.

image3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken proffsig blogg.
Kul att hela tiden få aktuella bilder av barnbarnen.
Kram
Pappa Nils, My och Francesca

2008-01-24 @ 16:55:32
Postat av: Fredrik

så söt hon är.. =o) Cool tjej!

2008-01-24 @ 17:37:07
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: eva

åhhh.jag älskar att du har en blogg....jättekul med allt du skriver..du är ju great!!
och bilderna är ¨sååå söta...nu känns ni mkt närmare oss,....kram kram

2008-01-25 @ 14:07:08
URL: http://evapinglans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0