Börjat sticka igen!

Blev inspirerad av TV4:s "Efter tio" igår som handlade om stickning. Det var nog över tio år sedan jag ägnade mig åt garner och stickbeskrivningar. Efter ett besök hos den lokala garnbutiken har jag nu gett mig i kast med att försöka få ihop en svart mössa åt sonen. Oj, så roligt det är att sticka igen! Funderar på att anmäla mig till en studiecirkel för jag misstänker att jag kommer att köra fast förr eller senare och vad jag vet så känner jag ingen som kan hjälpa mig ur en eventuell krissituation. Krisen består förmodligen av oförmågan att förstå en stickbeskrivning eller hur man gör ett knapphål. Fast det slipper jag ju än så länge med min mössa. Borde vara rätt så enkelt.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

hej Anna.. kul att du skaffat blogg... super fin denna kommer jag läsa varje dag!

2008-01-23 @ 22:06:56
URL: http://www.fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: eva

kul...grattis..jättefint

2008-01-24 @ 10:17:08
URL: http://evapinglans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0