TV: En plats i Solen

Jag bara älskar tv programmet: En plats i Solen. Man kan nog säga att jag blivit besatt. Det går tisdag samt fredag tror jag vid kl.10 på morgonen på kanal 8. Man får följa olika Brittiska par som ska emigrera utomlands och bosätta sig på alla möjliga exotiska platser i världen. Med i programmet är även en kvinna som agerar mäklare och letar upp hus eller lägenheter som passar husköparnas önskemål och prisklass. Det har tex varit inslag från Hawaii, Nya Zeeland och Tasmanien. Det är som ett reseprogram och husvisningsprogram i ett liksom. Alltid intressant att kika hur folk har det hemma med möblering och inredning. Det går nog även kvällen före morgonsändningen vid kl.18 tror jag....Men varning, man blir väääldigt sugen på att själv göra slag i saken och emigrera till Karibien exempelvis....

Kommentarer
Postat av: eva

låter kul..det har jag missat..så jag ska kolla upp det snart igen.,,sånt vill man inte missa...kram kram,

2008-02-13 @ 14:30:55
URL: http://evapinglans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0