Turistat i stan idag....

Idag har vi varit in till stan (Stockholm) och besökt Kaknästornet och Gamla stan. Utsikten från Kaknästornet är verkligen enastående! Isak tyckte att det var väldigt häftigt och lite läskigt för det är ju väldigt högt. När vi kom tillbaka till bilen upptäckte jag till min fasa att min handväska var borta. Sprang tillbaka in på toaletten där jag varit och puh där hängde den kvar. Vi tittade i skinnaffärer efter en jacka till maken men hittade ingen som var jackan med stort J. Åt lunch på Åhlens. En supertrevlig dag på stan blev det med två glada och nöjda barn, vad mer kan man önska sig?


Kommentarer
Postat av: Fredrik

kul...

2008-02-05 @ 10:56:57
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: eva

kul..men du när du skriver till oss så skriv din bloggadress..så kan sen nån annan gå in o läsa din blogg..om du vill..det vore väl kul?hoppas allt är bra.saknar er alla ..kram kram

2008-02-05 @ 20:38:45
URL: http://evapinglans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0