Blev bestulen på en sko?!

Igår efter styrketräningen när jag slutkörd skulle cykla hem upptäckte jag att min ena sko var borta från den gemensamma hallen. Jag letade och letade men kunde inte hitta den någonstans! Någon dum typ måste helt enkelt ha tagit min ena sko för att jävlas eller som ett practical joke. Mitt humör växlade från glatt till megasur och tyvärr höll det i sig nästan hela kvällen. Maken försökte skoja till det lite för att lätta upp stämningen och sa "du hade inte behövt kasta iväg en sko på vägen hem du får köpa nya vårskor ändå". Morr....


Kommentarer
Postat av: Moi

Låter inte särskilt kul, nej inte alls. men det var en rolig kommentar från "gubben" din. Noterar också att pållen din inte varit borta särsklilt länge. Inte sk du väl behöva åka 4,5 mil för att ha en stallplats. Det låter som väldigt onödigt tidsfördriv.

2008-04-15 @ 16:51:58
URL: http://buzfamily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0