Nyårsafton

Ja vet det är sent att skriva om nu men jag gör det ändå :)
Vi hade Fia och Fredde över på nyår och dom var så snälla som tog på sig att laga för och varmrätt innan och hade med sig så det var bara att värma, tusen tack för det. Saken är den att de har 5 katter och min mans svåra allergi gör att vi aldrig kan umgås hemma hos dom utan det har blivit många middagar hemma hos oss. De kände att det var dags att bjuda igen, inte mig emot även om jag inte tycker det är så viktigt att man måste bjuda tillbaka. 

Vi spelade mest spel efter all god mat, Wii Fit och Singstar och det var skitkul (som alltid). Men Fia vann över mig i Singstar som vanligt, suck...Matilda lyckades klättra upp på fönsterbrädan och stod där och var hur nöjd som helst över sin prestation. Vi plockade ner henne rätt snabbt, vill inte sitta på akuten på nyår. Skumpa och lite raketer blev det vid tolv och sen åkte Fia och Fredde hem.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0