Börjar sakta sjunka in

Ja vad ska man säga. Har väl förstått att det här med hästen verkligen inte ser ljust ut. Funderar en del på vad som ska hända nu och framöver. Ringde och pratade med veterinären i förrgår som tog hand om Sixten första gången han blev dålig.  Frågade henne vad hon trodde var rimligt att hoppas på framtiden och hon trodde väl kanske inte att det var någon idé att försöka köra igång som förut, alltså med mer intensiv träning. Blir han frisk från inflammationerna kan han gå som promenadhäst med lite lättare träning och kanske hålla för det. 

Det är ju inte alls vad jag vill. Jag vill ju träna och tävla. Kanske får jag försöka hitta ett nytt hem åt Sixten om och när han blir bra, blir han inte bra så  finns det kanske inte så mycket mer att göra för honom. Vill inte tänka på det, det är för sorgligt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, vad chockad jag blev när jag gick in på din blogg. Har inte kollat på jätte jätte länge...men att han skulle vara dålig, och så illa? Stackare, vad säger dem exakt? Uppdatera! Lilla Zigge då! Å synd om dig också, först kvarka, å sen dethär...

Kram Malin

2009-02-27 @ 22:19:18
Postat av: Martina

Usch. Usch, vad jobbigt allt det där är :( Det är verkligen jobbigt att tänka på det är det.

2009-02-27 @ 23:09:44
Postat av: Anna S

Hej Malin och tack för ditt stöd. Tiden för utvisa vad som händer nu. Ska absolut uppdatera såfort jag vet något mer. Hur går det för dig och din häst då? Är du kvar hos Peter? Kram, Anna

2009-03-01 @ 18:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0